Offshoredag, Havbruksdag og seminar avlyst

Norsk Forening for Stålkonstruksjoner (NFS) har nå bestemt å avlyse Norsk Offshoredag 1.12, Norsk Havbruksdag 2.12 og Seminaret om edle metaller & 3D printing 3.12., på grunn av Korona- og smittesituasjonen. Konferansene og seminaret vil bli satt opp igjen neste år når smittesituasjonen tillater dette.

- Vi har planlagt disse gjennomført nå for 2. gang i 2020, men har blitt forhindret av smittegrunner vi ikke rår over, forteller Thor Dahl, formann i NFS, som samtidig retter en stor takk til alle foreleserne som har vist stor positivitet i dette spesielle 2020 året.

Thor Dahl presiserer at de har til hensikt å gjennomføre disse 3 arrangementer når tiden er sikker mht smittesituasjon. Han håper dette kan bli til våren 2021, etter at vaksiner har blitt "rullet ut" og stoppet smittespredningen.

Nye dator for arrangementene vil da bli kunngjort, og invitasjoner til å delta vil bli sendt ut. Husk å registrere deg for mottak av nyhetsbrev om kommende kurs og arrangementer. Registrer deg HER

Advokat
EDRMedeso