Norsk Ståldag 31. oktober 2019

Dato: 31-10-2019 | Påmeldingsfrist: 25-10-2019

Norsk Ståldag arrangeres i år for 31. gang, den 31. oktober på ærverdige Grand Hotell i Oslo. Norsk Ståldag er hovedarrangementet for stålbyggebransjen i Norge.

Konferansen er et åpent faglig og sosialt forum for fagfolk, og er den naturlige møteplassen for ajourføring av kunnskaper, knytte til seg nye kontakter og gjenoppfriske gamle kontakter innen stålmiljøet. Årets program har et vidt spekter av de mest aktuelle temaer i stålbransjen for tiden, og inneholder temaer av stor aktualitet for alle fagfolk som arbeider innen bygg og anlegg; byggherrer, utbyggere, arkitekter, ingeniører, entreprenører og leverandører.

Fullstendig program HER

Avgifter for deltakelse på konferanse, bankett og utstilling, HER

NB Påmeldingsfrist konferanse og bankett: Fredag 25. oktober kl. 16.00

NB Påmeldingsfrist utstilling: 11. oktober kl 16.00 (Husk å melde på de 2 som skal delta på utstillingen)

Påmeldingsskjema

Fakturaadresse

Jag melder på følgende personer (for- og etternavn): **

SPAM-beskyttelse!
Fyll i svaret på følgende, i ruten ovenfor, for å fullføre din påmelding, hva blir 4-1?

Vilkår

Avbestilling konferanse og bankett: Dersom avbestilling skjer etter påmeldingsfristens utløp, 25. oktober, må full avgift betales. Kun skriftlig avbestilling, som er bekreftet mottatt av NFS godtas. Ved avbestilling pga sykdom, ber vi om at legeattest fremlegges. Hvis ikke, må full avgift betales.
Avbestilling utstilling: Dersom avbestilling skjer etter påmeldingsfristens utløp, 11. oktober, må det betales en avgift på kr. 6.000 eks. mva. dersom utstillerplassen ikke blir utleid til en annen.

Ved å klikke på Send påmelding godtar du hvordan Norsk Stålforbund håndterer dine personlige opplysninger.

* Obligatoriske felt.
** Minst en deltaker må angis! Glem ikke deg selv dersom du skal delta.
Borga_Stålbygg