YSN – Yngres Stålnettverk

Som en del av Norsk Stålforbund jobber YSN med å fremheve kompetanse og bruken av stål. Men vår del av organisasjonen skiller seg ut ved at den styres av, og for, unge interessenter i stålbransjen.

Vi i YSN er opptatt av å skape et faglig og sosialt nettverk på tvers av dem som har interesse av stål.

Målgrupper

Organisasjonen er i all hovedsak tilrettelagt alle interessenter rundt temaet stål som er mellom 18 og 35 år.

Vi er i utgangpunktet ikke begrenset til noen spesielle målgrupper, og ønsker studenter, arkitekter, ingeniører, kontorarbeider og alle andre hjertelig velkomne.

Aktiviteter

YSN arrangerer aktiviteter for å fremme kompetanse, erfaring og bygging av sosiale nettverk.

Eksempler på disse er: turer på byggeplass, verksted og stålverk, ofte supplert med innførende foredrag om temaer slik som eksempelvis standarder (f.eks. EN-1090), sertifisering, arkitektur og digitalisering. Vi ønsker i tillegg å ha et fremtidsrettet syn, da det ofte er de yngre som vil leve i dens hverdag.

Utover aktiviteter som omhandler kunnskapsheving, vil vi også ha sosiale møter med fokus på å kunne bli kjent med nye mennesker.

Du behøver ikke være medlem av Norsk Stålforbund, eller være ansatt i en tilhørende bedrift, for å kunne delta på YSN’s arrangementer. Vi er åpne for alle!

Hvordan melde sin interesse?

Vi tar påmelding til våre arrangementer fortløpende

YSN oppfordrer også gjerne organisasjoner og bedrifter til å gjøre mulighetene vi tilbyr kjent for aktuelle kandidater – noe som vil gagne dem og deg stort

• Ønsker du å motta vårt nyhetsbrev? Skriv til ysn@stalforbund.com
  • Dersom Facebook fungerer bedre for deg kan du sjekke oss ut HER