Norsk Ståldag 2017 - 2. november

Dato: 02-11-2017-02-11-2017 | Påmeldingsfrist: 27-10-2017

Norsk Ståldag arrangeres i år for 29. gang, den 2. november på Hotel Bristol, Oslo. Norsk Ståldag er hovedarrangementet for stålkonstruksjonsbransjen i Norge.

Konferansen er et åpent faglig og sosialt forum for fagfolk, og er den naturlige møteplassen for ajourføring av kunnskaper, knytte til seg nye kontakter og gjenoppfriske gamle kontakter innen stålmiljøet. Årets program har et vidt spekter av de mest aktuelle temaer i stålbransjen for tiden, og inneholder temaer av stor aktualitet for alle fagfolk som arbeider innen bygg og anlegg; byggherrer, utbyggere, arkitekter, ingeniører, entreprenører og leverandører.

Fullstendig program HER

Avgifter for deltakelse på konferanse, bankett og utstilling, HER

NB Påmeldingsfrist konferanse og bankett: 27. oktober

NB Påmeldingsfrist utstilling: 20. oktober

NB Utstiller: Husk å melde på de 2 som skal delta på utstillingen

Påmeldingsskjema

Fakturaadresse

Jag melder på følgende personer (for- og etternavn): **

SPAM-beskyttelse!
Fyll i svaret på følgende, i ruten ovenfor, for å fullføre din påmelding, hva blir 4-1?

Vilkår

Avbestilling konferanse og bankett: Dersom avbestilling skjer etter påmeldingsfristens utløp, 27. oktober, må full avgift betales. Kun skriftlig avbestilling, som er bekreftet mottatt av NFS godtas. Ved avbestilling pga sykdom, ber vi om at legeattest fremlegges. Hvis ikke, må full avgift betales.
Avbestilling utstilling: Dersom avbestilling skjer etter påmeldingsfristens utløp, 20. oktober, må det betales en avgift på kr. 6.000 eks. mva. dersom utstillerplassen ikke blir utleid til en annen.

* Obligatoriske felt.
** Minst en deltaker må angis! Glem ikke deg selv dersom du skal delta.